Äntligen kommer det lite julkappar och julnaglar =)

Jag är bortskämd av mina kunder. En superfin julblomma och levergodis till Zina fick vi av snälla Diana med familj. Två stora chokladtomtar fick jag av Agneta. En superstor chocklad ask av Jane och en stor chockladpåse med dumle, geischa m.m. av Jessica! En supergod parfym fick jag av Karin!
Tack så jättemycket allihopa!









          

         



                      



02. Allmänt | |
#1 - - Adéle:

Hej och tack så mycket för din kommentar. Det känns bra att få lite medhåll =) Det kan ju vara lite känsligt att tala om för sina kunder vad man tycker och tänker. Men jag tror att man måste se till att hålla ganska hårt i reglerna för i slutändan är det ju vårt jobb och vi ska tycka att det är roligt om 10 år också. Inte låta andra förstöra.



Hoppas allt är bra med dig!

Kram //Adéle

Upp